Wednesday 21 March 2012

Badminton Persahabatan BPA-MAMPU


PERSAHABATAN – Satu perlawanan persahabatan badminton antara BPA dengan MAMPU, JPM telah diadakan pada 20 Mac 2012 jam 9.00 malam. Pada perlawanan yang diadakan di Dewan Badminton, Sek. Ren. Keb. Putrajaya, Presint 11, Putrajaya, pasukan BPA menang bergaya dengan keputusan 4 – 1. Perlawanan persahabatan ini diadakan bagi mengeratkan hubungan kedua-dua pihak disamping memberi pendedahan kepada pemain untuk meningkat kemahiran mereka dalam sukan tersebut.
Sementara itu, Biro Sukan BPA pula berharap perlawanan persahabatan tersebut dapat diadakan lagi selepas ini, juga ada diwar-warkan akan digabungkan dengan MAMPU akan lebih mantap lagi pasukan badminton BPA diperingkat JPM.




Sekian,
Zainol bin Yusof
Pengerusi, Biro Sukan BPA

No comments:

Post a Comment

Tujuan Dan Objektif KESUMBA

Mengeratkan hubungan silaturrahim dikalangan ahli, menjaga kebajikan dan kepentingan ahli, memaju dan menggalakkan ahli dalam aktiviti amal, sukan, kebudayaan, pelajaran, sosial dan kebajikan serta menerima derma ikhlas dan mengutip derma untuk menjalankan aktiviti dengan mendapat keberanran Pendaftar Pertubuhan dan Pihak Berkuasa berkenaan terlebih dahulu. (Fasal 4 Perlembagaan)